Výuka v naší přípravné třídě
|
1. 8.10 – 8.45 |
2. 9.00 – 9.40 |
3. 10.20 – 11.00 |
4. 11.15 – 12.00 |
Pondělí |
JV |
M/RP |
HV |
Pobyt venku |
Úterý |
JV |
RP/M |
VV |
Pobyt venku |
Středa |
JV |
M/RP |
TV |
Pobyt venku |
Čtvrtek |
JV |
RP/M |
HV |
Pobyt venku |
Pátek |
JV |
M/RP |
PV |
Pobyt venku |
Režim dne v naší přípravné třídě
7.45 – 8.10 |
Scházení v přípravné třídě: Příchod, samostatnost, sebeobsluha, hygiena, snídaně, individuální přístup. |
8.10 – 8.45 |
Ranní kruh: Pozdrav, přivítání, orientace v čase a prostoru, retrospektiva, motivace dne. Jazyková výchova, didaktické hry. |
8.45 – 9.00 |
Přestávka: Samostatnost, sebeobsluha, hygiena, pitný režim, individuální přístup. |
9.00 – 9.40 |
Řízená činnost (frontální, skupinová, práce ve dvojicích, individuální): Rozumová výchova zahrnující jazykovou komunikaci, matematické představy a rozvoj poznání (příroda, společnost, svět). Pracovní listy, grafomotorické listy, didaktické hry. |
9.40 – 10.20 |
Přestávka: Samostatnost, sebeobsluha, hygiena, svačina, individuální přístup. Spontánní činnosti dle volby dětí: Námětové hry, konstruktivní hry, volné kreslení, prohlížení dětských knih a časopisů. |
10.20 – 11.00 |
Řízená činnost (frontální, skupinová, práce ve dvojicích, individuální): Pracovní činnost, tělesná, výtvarná a hudební výchova. |
11.00 – 11.15 |
Přestávka: Samostatnost, sebeobsluha, hygiena, pitný režim, úklid třídy. |
11.15 – 12.00 |
Pobyt venku: Atrium, školní hřiště, dětské hřiště, vycházka do přírody. |
12.00 |
Rozloučení se a rozcházení dětí: Domů s rodiči nebo do školní družiny. |
Režim dne je orientační s přihlédnutí k individuálním potřebám dětí.
Výuka v naší přípravné třídě v zimním období
|
1. 8.10 – 8.45 |
2. 9.00 – 9.40 |
3. 10.20 – 11.00 |
4. 11.15 – 12.00 |
Pondělí |
JV |
MP |
RP |
VV |
Úterý |
JV |
RP |
MP |
TV |
Středa |
JV |
MP |
RP |
HV/VV |
Čtvrtek |
JV |
RP |
MP |
TV |
Pátek |
JV |
MP |
RP |
PV |
Režim dne v naší přípravné třídě
7.45 – 8.10 |
Ranní činnosti - scházení v přípravné třídě: Příchod, samostatnost, sebeobsluha, hygiena, snídaně, individuální přístup. |
8.10 – 8.45 |
Ranní kruh, jazyková výchova: Pozdrav, přivítání, orientace v čase a prostoru, retrospektiva, motivace dne. |
8.45 – 9.00 |
Přestávka: Samostatnost, sebeobsluha, hygiena, pitný režim, individuální přístup. |
9.00 – 9.40 |
Řízená činnost (frontální, skupinová, práce ve dvojicích, individuální): Rozumová výchova zahrnující jazykovou komunikaci, matematické představy a rozvoj poznání (příroda, společnost, svět). |
9.40 – 10.20 |
Přestávka: Samostatnost, sebeobsluha, hygiena, svačina, individuální přístup. Spontánní činnosti dle volby dětí: Námětové hry, konstruktivní hry, volné kreslení, prohlížení dětských knih a časopisů. |
10.20 – 11.00 |
Řízená činnost (frontální, skupinová, práce ve dvojicích, individuální): Rozumová výchova zahrnující jazykovou komunikaci, matematické představy a rozvoj poznání. |
11.00 – 11.15 |
Přestávka: Samostatnost, sebeobsluha, hygiena, pitný režim. |
11.15 – 12.00 |
Řízená činnost: Pracovní činnost, tělesná, výtvarná a hudební výchova. Úklid třídy. |
12.00 |
Rozloučení se a rozcházení dětí: Domů s rodiči nebo do školní družiny. |
Režim dne je orientační s přihlédnutím k individuálním potřebám dětí.