Zde může být obrázek školy.
Gymnázium, Písek, Komenského 89
Škola / charakteristika školy
| Název školy: | Gymnázium, Písek, Komenského 89 |
|---|---|
| Adresa školy: |
Ulice: Komenského 89 Obec: Písek Kraj: Jihočeský PSČ: 397 01 |
| Ředitel: | Mgr. Michal Drnec |
| Kontakt na školu |
Telefon: 382 214 913 Email: info@gymna-pi.cz Web: www.gymna-pi.cz |
| IČ: | 60869020 |
| RED-IZO: | 600008541 |
| Zřizovatel: | Jihočeský kraj |
| Typ zřizovatele: | Kraj |
Střední škola
| Adresa: |
Ulice: Komenského 89 Obec: Písek Kraj: Jihočeský PSČ: 397 01 |
|---|---|
| Kontakt na školu: |
Telefon: 382 214 913 |
| IZO: | 108054071 |
| Základní informace | |
| Stupeň poskytovaného vzdělání: | střední vzdělání s maturitní zkouškou |
| Forma vzdělání: | denní |
| Rozmístění školy: | učebny ve více budovách v rámci jednoho areálu školy |
| Nejvyšší povolený počet žáků: | 730 |
| Aktuální počet žáků: | 629 |
| Forma přijímacího řízení: | písemná |
| Přijímací zkoušky: | ano ve všech oborech |
| Přijímací zkoušky z předmětů: | matematika, český jazyk |
| Bezbariérový přístup: | ano částečně |
| Umístění školy v obci: | rušná ulice, centrum |
| Dopravní dostupnost: | MHD |
| Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): | 100 |
| Vstup do školy umožněn od: | 6:30 hod. |
| Začátek první vyučovací hodiny: | 8:00 hod. |
| Roční školné v Kč: | 0 |
| Přípravné kurzy: | |
| Poslední výroční zpráva: |
Vyrocni zprava Gymnazia Pisek za rok 2021-2022 na web.pdf (5022,5 KB) |
| Charakteristika školy | |
| Zaměření : | všeobecné |
| Speciálně vybavené odborné učebny: | knihovna, chemie, fyzika, biologie, hudební výchova, dějepis, výtvarná výchova, zeměpis, ICT |
| Prostory pro výuku tělesné výchovy: | v areálu školy, posilovna, tělocvična/sportovní hala, mimo areál školy |
| Specifické akce školy (pravidelné): | návštěvy kulturních akcí, sportovní dny, plesy, adaptační kurzy, výlety, tématické/projektové dny, besedy a přednášky pro veřejnost, exkurze |
| Mezinárodní spolupráce: | výměnné pobyty, partnerské školy |
| Zapojení do evropských projektů: | ne |
| Školní parlament: | ano |
| Vzdělávání | |
| Způsob hodnocení: | známkou |
| Výuka cizích jazyků: | francouzský, německý, anglický |
| Výuka cizích jazyků metodou CLIL (v rámci výuky jiného předmětu): | ne |
| Výuka vybraných předmětů v cizím jazyce: | ano |
| Výuka vybraných předmětů v cizím jazyce - jazyky: | francouzský |
| Specifické formy výuky tělesné výchovy - sportovní kurzy: | turistika, vodácký kurz, cyklistický kurz, lyžování |
| Účast ve vzdělávacích programech neziskových organizací: | Příběhy bezpráví (Člověk v tísni), Příběhy našich sousedů (Post Bellum), Vzdělávací workshopy z Paměti národa (Post Bellum), DofE - Mezinárodní cena vévody z Edinburghu |
| Specifické formy podpory žákům: | slabší žáci, nadaní žáci, s potřebou podpory odlišných kulturních a životních podmínek, se zdravotním postižením |
| Přítomnost specialistů: | školní metodik prevence, výchovný poradce, školní psycholog |
| Nabídka dalšího vzdělávání: | jazykové certifikace |
| Služby žákům | |
| Přístup k PC/internetu mimo výuku: | WiFi v celé škole, počítače ve třídách, učebny ICT |
| Využití internetu ve výuce: | BYOD |
| Zájmové činnosti: | jazykové, sportovní, Umělecké psaní |
| Místo pro trávení volného času: | školní dvůr, studovna/knihovna, relaxační zóny ve vnitřních prostorách |
| V blízkosti školy: | ZUŠ, DDM/středisko volného času, veřejná knihovna, park/přírodní zázemí |
| Informování rodičů | |
| Způsob informování rodičů: | individuální schůzky, telefonická komunikace s učiteli, konzultační hodiny, žákovská knížka (elektronická), školní informační systém, profil školy na sociální síti, školmí časopis/newsletter, e-mailová komunikace s učiteli, třídní schůzky, třístranné schůzky (učitel-rodič-žák) |
| Funkce školního informačního systému: | přehled absence, e-třídní kniha - přehled učiva, možnost editace osobních údajů žáka, výběr jídel ve školní jídelně/odhlašování, přehled klasifikace, e-omluvenka, e-nástěnka, přihlašování na akce, možnost platby/přehled zaplacení, možnost chatu s vyučujícími/vedením školy |