Adresa: |
Ulice:
Obec: Hudlice 147
Kraj: Středočeský
PSČ: 267 03
|
Kontakt na školu: |
Telefon: 311 697 351
|
IZO: | 002050510 |
Základní informace |
Velikost školy: |
1. i 2. stupeň |
Rozmístění školy: |
učebny ve více budovách v rámci jednoho areálu školy |
Nejvyšší povolený počet žáků: |
208 |
Aktuální počet žáků: |
82 |
Bezbariérový přístup: |
ano částečně |
Umístění školy v obci: |
centrum |
Dopravní dostupnost: |
MHD |
Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): |
200 |
Vstup do školy umožněn od: |
7,20 |
Začátek první vyučovací hodiny: |
7,45 |
Možnost získat stipendium: |
ne |
Charakteristika školy |
Zaměření: |
všeobecné |
Speciálně vybavené odborné učebny: |
biologie, zeměpis, fyzika, ICT |
Prostory pro výuku tělesné výchovy: |
mimo areál školy |
Specifické akce školy (pravidelné): |
výlety, exkurze, besídky/akademie, jarmarky a dílny, škola v přírodě/ozdravné pobyty, návštěvy kulturních akcí |
Školní parlament: |
ne |
Vzdělávání |
Způsob hodnocení: |
známkou |
Výuka cizích jazyků: |
anglický |
Specifické formy výuky tělesné výchovy - sportovní kurzy: |
plavání |
Metody čtení: |
analyticko-syntetická (slabikovací) metoda, genetická (hlásková) metoda |
Metody výuky matematiky: |
klasická výuka |
Přítomnost specialistů: |
speciální pedagog, výchovný poradce, školní metodik prevence |
Školní družina: |
ano |
Školní klub: |
ne |
Měsíční úhrada za pobyt ve školní družině/školním klubu: |
ano |
Služby žákům |
Přístup k PC/internetu mimo výuku: |
|
Využití internetu ve výuce: |
Školní tablety/notebooky/mobilní učebna, Pouze v rámci počítačové učebny |
Zájmové činnosti: |
výtvarné (např. malování, keramika), hudební, literárně-dramatické, sportovní |
Místo pro trávení volného času: |
školní dvůr, vyhrazená učebna |
V blízkosti školy: |
veřejná knihovna, park/přírodní zázemí, ZUŠ, sport |
Informování rodičů |
Způsob informování rodičů: |
telefonická komunikace s učiteli, žákovská knížka (papírová), e-mailová komunikace s učiteli, individuální schůzky, třídní schůzky |
Přípravná třída |
Přípravná třída: |
ne |