Zde může být obrázek školy.
Mateřská škola Čenkov, okres Příbram
Škola / charakteristika školy
| Název školy: | Mateřská škola Čenkov, okres Příbram |
|---|---|
| Adresa školy: |
Ulice: č. p. 69 Obec: Čenkov Kraj: Středočeský PSČ: 262 23 |
| Ředitel: | Mgr. Magdaléna Nesnídalová |
| Kontakt na školu |
Telefon: 318 692 101 Mobil: 702 134 838 Email: mscenkov@volny.cz Web: http://mscenkov.cz/ |
| IČ: | 70995010 |
| RED-IZO: | 600053733 |
| Zřizovatel: | Obec Čenkov |
| Typ zřizovatele: | Obec |
Mateřská škola
| Adresa: |
Ulice: Obec: Čenkov 69 Kraj: Středočeský PSČ: 262 24 |
|---|---|
| Kontakt na školu: |
Telefon: 318 692 101 |
| IZO: | 114000107 |
| Základní informace | |
| Rozmístění školy: | učebny ve více budovách v rámci jednoho areálu školy |
| Nejvyšší povolený počet dětí: | 28 |
| Aktuální počet dětí: | 26 |
| Kritéria příjímacího řízení: |
1. příloha č.1 kritéria pro přijetí mš čenkov.doc (36,9 KB) |
| Přijímání dětí mladších 3 let: | ano |
| Bezbariérový přístup: | ano částečně |
| Umístění školy v obci: | klidová zóna |
| Dopravní dostupnost: | autobus |
| Linka MHD nebo integrované dopravy: | Hořovice-Příbram |
| Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): | 200 |
| Škola je otevřena od: | 6,00 |
| Měsíční poplatek/školné v Kč: | 300 |
| Charakteristika školy | |
| Provoz MŠ: | celodenní |
| Prostory pro pohybové aktivity: | venkovní hřiště, v areálu školy, mimo areál školy |
| Specifické akce školy (pravidelné): | návštěvy kulturních akcí, sportovní dny, výlety, zahradní slavnosti, exkurze, besídky/akademie, plesy, tématické/projektové dny |
| Zapojení do evropských projektů: | ano |
| Vzdělávání | |
| Specifické formy pohybových aktivit: | turistika, plavání |
| Přítomnost specialistů: | |
| Informování rodičů | |
| Způsob informování rodičů: | třídní schůzky, individuální schůzky, telefonická komunikace s učiteli, e-mailová komunikace s učiteli |
Školní jídelna
| Adresa: |
Ulice: Obec: Čenkov 69 Kraj: Středočeský PSČ: 262 24 |
|---|---|
| Kontakt na školu: |
Telefon: 318 692 101 |
| IZO: | 114000115 |