Zde může být obrázek školy.
Mateřská škola Radimovice u Želče
Škola / charakteristika školy
| Název školy: | Mateřská škola Radimovice u Želče |
|---|---|
| Adresa školy: |
Ulice: Radimovice u Želče 5 Obec: Tábor 2 Kraj: Jihočeský PSČ: 390 02 |
| Ředitel: | Marcela Mládková |
| Kontakt na školu |
Telefon: 381 278 699 Email: mladkovamarcela@seznam.cz Web: |
| IČ: | 75000164 |
| RED-IZO: | 600064395 |
| Zřizovatel: | Obec Radimovice u Želče |
| Typ zřizovatele: | Obec |
Mateřská škola
| Adresa: |
Ulice: Radimovice u Želče 5 Obec: Tábor 2 Kraj: Jihočeský PSČ: 390 02 |
|---|---|
| Kontakt na školu: |
Telefon: 381 278 699 |
| IZO: | 107535688 |
| Základní informace | |
| Rozmístění školy: | všechny učebny v jedné budově |
| Nejvyšší povolený počet dětí: | 28 |
| Aktuální počet dětí: | 23 |
| Dny otevřených dveří (termín/y): | 2.-16. května |
| Přijímání dětí mladších 3 let: | ano |
| Bezbariérový přístup: | ne |
| Umístění školy v obci: | klidová zóna |
| Dopravní dostupnost: | MHD |
| Škola je otevřena od: | 6.30 - 16.30 |
| Měsíční poplatek/školné v Kč: | 220 |
| Školní vzdělávací program: |
Školní vzdělávací program MŠ Radimovice u Želče.pdf (429,5 KB) |
| Školní řád: |
Školní řád platný od 1.1.2024.pdf (706,8 KB) |
| Charakteristika školy | |
| Provoz MŠ: | celodenní |
| Prostory pro pohybové aktivity: | venkovní hřiště, mimo areál školy, v areálu školy |
| Specifické akce školy (pravidelné): | návštěvy kulturních akcí, zahradní slavnosti, sportovní dny, besídky/akademie, výlety |
| Zapojení do evropských projektů: | ano |
| Vzdělávání | |
| Specifické formy pohybových aktivit: | plavání |
| Informování rodičů | |
| Způsob informování rodičů: | individuální schůzky, školní informační systém |
| Funkce školního informačního systému: | e-třídní kniha - přehled učiva, přehled absence, e-omluvenka, e-nástěnka, možnost editace osobních údajů žáka |
Školní jídelna
| Adresa: |
Ulice: Radimovice u Želče 5 Obec: Tábor 2 Kraj: Jihočeský PSČ: 390 02 |
|---|---|
| Kontakt na školu: |
Telefon: 381 278 699 |
| IZO: | 102427208 |