Zde může být obrázek školy.
Základní umělecká škola Třemošná, příspěvková organizace
Škola / charakteristika školy
Název školy: | Základní umělecká škola Třemošná, příspěvková organizace |
---|---|
Adresa školy: |
Ulice: Družstevní 750 Obec: Třemošná Kraj: Plzeňský PSČ: 330 11 |
Ředitel: | Mgr. Jarmila Žižková |
Kontakt na školu |
Telefon: 377 953 435 Email: zustremosna@volny.cz Web: www.zustremosna.cz |
IČ: | 70969850 |
RED-IZO: | 600071561 |
Zřizovatel: | Město Třemošná |
Typ zřizovatele: | Obec |
Základní umělecká škola
Adresa: |
Ulice: Družstevní 750 Obec: Třemošná Kraj: Plzeňský PSČ: 330 11 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 377 953 435 |
IZO: | 102564507 |
Základní informace | |
Nejvyšší povolený počet žáků: | 320 |
Aktuální počet žáků: | 318 |
Zahájení přijímání nových žáků: | 27.5.2021 |
Ukončení přijímání nových žáků: | 15.9.2021 |
Bezbariérový přístup: | ne |
Umístění školy v obci: | klidná ulice |
Spádová oblast: | obec s rozšířenou působností |
Dopravní dostupnost: | autobus, vlak |
Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): | 500 |
Provoz zařízení (od - do): | 12,00 - 20,00 |
Vzdělávání | |
Zaměření/profilace ZUŠ (např. folklór): | orchestr, folklór, komorní hra |
ZUŠ poskytuje základní umělecké vzdělávání: | v hudebním oboru |
ZUŠ organizuje v hudebním oboru: | studium s rozšířeným počtem vyučovacích hodin, studium pro dospělé, přípravné studium ke vzdělávání I. stupně základního studia, základní studium I. stupně, základní studium II. stupně, přípravné studium ke vzdělávání II. stupně základního studia |
Vzdělávací/studijní zaměření v hudebním oboru: | hra na klávesové nástroje, hra na smyčcové nástroje, hra na dechové nástroje, hra na strunné nástroje, sólový zpěv, hra na bicí nástroje, hra na dudy, hra na akordeon, sborový zpěv, elektronické zpracování hudby a zvuková tvorba |
Škola organizuje : | koncerty, výjezdy do zahraničí, přehlídky, soutěže, jazzový festival, muzikantský bál |
Způsob informování zákonných zástupců: | schůzky, vnitřní informační systém, webové stránky, e-mailová komunikace |