Adresa: |
Ulice: Vyškovská 486
Obec: Bučovice
Kraj: Jihomoravský
PSČ: 685 01
|
Kontakt na školu: |
Telefon: 517 381 075
|
IZO: | 102807680 |
Základní informace |
Nejvyšší povolený počet žáků: |
372 |
Aktuální počet žáků: |
372 |
Zahájení přijímání nových žáků: |
16.5.2022 |
Ukončení přijímání nových žáků: |
17.5.2022 |
Bezbariérový přístup: |
ne |
Umístění školy v obci: |
širší centrum |
Spádová oblast: |
městská část |
Dopravní dostupnost: |
vlak, autobus, MHD |
Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): |
50 |
Vzdělávání |
Zaměření/profilace ZUŠ (např. folklór): |
Posláním Základní umělecké školy Arthura Nikische je poskytnout žákům, kteří projevili potřebné předpoklady a zájem o studium na naší škole, základy odborného vzdělání v souladu se současnými legislativními normami a vychovat z nich |
ZUŠ poskytuje základní umělecké vzdělávání: |
ve výtvarném oboru, v tanečním oboru, v hudebním oboru |
ZUŠ organizuje v hudebním oboru: |
přípravné studium ke vzdělávání I. stupně základního studia, základní studium I. stupně, základní studium II. stupně, přípravné studium ke vzdělávání II. stupně základního studia |
ZUŠ organizuje ve výtvarném oboru: |
přípravné studium ke vzdělávání II. stupně základního studia, základní studium I. stupně, studium s rozšířeným počtem vyučovacích hodin, přípravné studium ke vzdělávání I. stupně základního studia, základní studium II. stupně |
ZUŠ organizuje v tanečním oboru: |
základní studium I. stupně, přípravné studium ke vzdělávání II. stupně základního studia, základní studium II. stupně, přípravné studium ke vzdělávání I. stupně základního studia |
Vzdělávací/studijní zaměření v hudebním oboru: |
hra na klávesové nástroje, hra na smyčcové nástroje, sólový zpěv, hra na dechové nástroje, hra na strunné nástroje, hra na bicí nástroje, sborový zpěv, elektronické zpracování hudby a zvuková tvorba, hra na akordeon, skladba |
Škola organizuje : |
výstavy, koncerty, přehlídky |
Způsob informování zákonných zástupců: |
e-mailová komunikace, schůzky, webové stránky, vnitřní informační systém |