Zde může být obrázek školy.
Mateřská škola Vatín, příspěvková organizace
Škola / charakteristika školy
Název školy: | Mateřská škola Vatín, příspěvková organizace |
---|---|
Adresa školy: |
Ulice: Vatín 81 Obec: Žďár nad Sázavou Kraj: Vysočina PSČ: 591 01 |
Ředitel: | Mgr. Jitka Nováková |
Kontakt na školu |
Telefon: 566 623 315 Email: ms.vatin@seznam.cz |
IČ: | 75021943 |
RED-IZO: | 600129918 |
Zřizovatel: | Obec Vatín |
Typ zřizovatele: | Obec |
Mateřská škola
Adresa: |
Ulice: Vatín 81 Obec: Žďár nad Sázavou Kraj: Vysočina PSČ: 591 01 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 566 623 315 |
IZO: | 107616521 |
Základní informace | |
Rozmístění školy: | všechny učebny v jedné budově |
Nejvyšší povolený počet dětí: | 25 |
Přijímání dětí mladších 3 let: | ano |
Bezbariérový přístup: | ano částečně |
Zabezpečení vstupu školy: | videotelefon |
Umístění školy v obci: | klidová zóna |
Dopravní dostupnost: | autobus |
Škola je otevřena od: | 6:30 - 15:30 |
Měsíční poplatek/školné v Kč: | 200 |
Charakteristika školy | |
Zaměření MŠ: | Enviromentální výchova, logopedická prevence, seznamování s anglickým jazykem |
Provoz MŠ: | celodenní |
Prostory pro pohybové aktivity: | venkovní hřiště |
Specifické akce školy (pravidelné): | výlety, návštěvy kulturních akcí, besídky/akademie, tématické/projektové dny, exkurze, sportovní dny, zahradní slavnosti |
Zapojení do evropských projektů: | ne |
Vzdělávání | |
Specifické formy pohybových aktivit: | plavání |
Přítomnost specialistů: | |
Informování rodičů | |
Způsob informování rodičů: | třídní schůzky, individuální schůzky, telefonická komunikace s učiteli, školní informační systém |
Funkce školního informačního systému: | e-nástěnka |
Školní jídelna
Adresa: |
Ulice: Vatín 81 Obec: Žďár nad Sázavou Kraj: Vysočina PSČ: 591 01 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 566 623 315 |
IZO: | 103155228 |
Stravování | |
Školní jídelna/výdejna: | v budově školy |
Možnost výběru z více jídel: | ne |
Dietní stravování: | ne |
Cena oběda v Kč: | 35 |
Bufet: | ne |
Nápojové/potravinové automaty: | ne |