Zde může být obrázek školy.
Soukromá střední odborná škola TRADING CENTRE s.r.o.
Škola / charakteristika školy
| Název školy: | Soukromá střední odborná škola TRADING CENTRE s.r.o. |
|---|---|
| Adresa školy: |
Ulice: Tyršova 237, Litomyšl-Město Obec: Litomyšl Kraj: Pardubický PSČ: 570 01 |
| Ředitel: | RNDr. Petr Coufal, Ph.D. |
| Kontakt na školu |
Telefon: 734 322 314 Email: tradingcentre@lit.cz Web: www.tradingcentre.cz |
| IČ: | 47450827 |
| RED-IZO: | 600012841 |
| Zřizovatel: | Rudolf Skřivan |
| Typ zřizovatele: | Privátní sektor |
Střední škola
| Adresa: |
Ulice: Tyršova 237, Litomyšl-Město Obec: Litomyšl Kraj: Pardubický PSČ: 570 01 |
|---|---|
| Kontakt na školu: |
Telefon: 734 322 314 |
| IZO: | 047450827 |
| Základní informace | |
| Stupeň poskytovaného vzdělání: | střední vzdělání s maturitní zkouškou |
| Forma vzdělání: | denní |
| Rozmístění školy: | všechny učebny v jedné budově |
| Nejvyšší povolený počet žáků: | 240 |
| Aktuální počet žáků: | 171 |
| Dny otevřených dveří (termín/y): | 1.11.2023, 28.11. 2023, 10.1. 2024 |
| Forma přijímacího řízení: | pohovor |
| Přijímací zkoušky: | ano ve všech oborech |
| Přijímací zkoušky z předmětů: | matematika, český jazyk |
| Bezbariérový přístup: | ne |
| Umístění školy v obci: | centrum |
| Dopravní dostupnost: | autobus, vlak |
| Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): | 400 |
| Vstup do školy umožněn od: | 7.00 hod. |
| Začátek první vyučovací hodiny: | 8.00 hod. |
| Roční školné v Kč: | 22000 |
| Rozšířené informace o ročním školném: | možnost platit pololetně, čtvrtletně nebo měsíčně |
| Stipendium: | mimořádné, motivační, prospěchové |
| Přípravné kurzy: | přípravné kurzy pro uchazeče |
| Koncepce školy: |
Koncepce rozvoje školy2021-2025.odt (19,8 KB) |
| Školní vzdělávací program: |
ŠVP od 1.9. 2017 .pdf (1668,9 KB) |
| Školní řád: |
Školní řád-2023.pdf (240,9 KB) |
| Poslední výroční zpráva: |
Výroční zpráva školy 2022-23 v1.pdf (3642,2 KB) |
| Charakteristika školy | |
| Zaměření : | odborné |
| Speciálně vybavené odborné učebny: | ICT |
| Prostory pro výuku tělesné výchovy: | mimo areál školy |
| Specifické akce školy (pravidelné): | adaptační kurzy, plesy, výlety, tématické/projektové dny, návštěvy kulturních akcí, exkurze |
| Zapojení ve specifických programech : | Erasmus+ (zahraniční stáže) |
| Certifikáty škol: | Europass, dodatek k osvědčení Europass mobility |
| Spolupráce s firmami: | část praktického vyučování probíhá ve firmě/firmách, stáže ve firmě/firmách, exkurze ve firmě/firmách |
| Mezinárodní spolupráce: | spolupráce se zaměstnavateli v zahraničí, pobyt zaměřený na odborné aktivity v zahraničí, partnerské školy |
| Zapojení do evropských projektů: | ano |
| Školní parlament: | ano |
| Vzdělávání | |
| Způsob hodnocení: | známkou |
| Výuka cizích jazyků: | německý, španělský, ruský, anglický |
| Výuka cizích jazyků metodou CLIL (v rámci výuky jiného předmětu): | ne |
| Výuka vybraných předmětů v cizím jazyce: | ano |
| Výuka vybraných předmětů v cizím jazyce - jazyky: | anglický, německý, ruský |
| Specifické formy výuky tělesné výchovy - sportovní kurzy: | lyžování |
| Účast ve vzdělávacích programech neziskových organizací: | Jeden svět na školách (Člověk v tísni), Příběhy bezpráví (Člověk v tísni) |
| Specifické formy podpory žákům: | Příprava na Cambridge zkoušky (FCE), konverzační hodiny AJ nad rámec běžné výuky, konzultační hodiny a doučování pro žáky ohrožené školním neúspěchem |
| Přítomnost specialistů: | výchovný poradce, školní metodik prevence |
| Nabídka dalšího vzdělávání: | |
| Služby žákům | |
| Přístup k PC/internetu mimo výuku: | WiFi v celé škole, učebny ICT |
| Využití internetu ve výuce: | Školní tablety/notebooky/mobilní učebna |
| Místo pro trávení volného času: | vyhrazená učebna |
| V blízkosti školy: | DDM/středisko volného času, ZUŠ, kultura, veřejná knihovna, sport |
| Informování rodičů | |
| Způsob informování rodičů: | třídní schůzky, individuální schůzky, telefonická komunikace s učiteli, žákovská knížka (elektronická), konzultační hodiny, profil školy na sociální síti, e-mailová komunikace s učiteli |