Zde může být obrázek školy.
Základní škola a Mateřská škola Ostrov
Škola / charakteristika školy
Název školy: | Základní škola a Mateřská škola Ostrov |
---|---|
Adresa školy: |
Ulice: č.p. 76 Obec: Ostrov Kraj: Pardubický PSČ: 561 22 |
Ředitel: | Mgr. Petr Lipenský |
Kontakt na školu |
Telefon: 465 323 626 Email: skola@zsmsostrov.cz Web: zsostrov.estranky.cz |
IČ: | 75015277 |
RED-IZO: | 600104524 |
Zřizovatel: | Obec Ostrov |
Typ zřizovatele: | Obec |
Mateřská škola
Adresa: |
Ulice: č.p. 279 Obec: Ostrov Kraj: Pardubický PSČ: 561 22 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 465 323 928 |
IZO: | 107589613 |
Základní informace | |
Nejvyšší povolený počet dětí: | 40 |
Aktuální počet dětí: | 35 |
Kritéria příjímacího řízení: |
Kritéria pro přijetí.doc (38,4 KB) |
Přijímání dětí mladších 3 let: | ano |
Bezbariérový přístup: | ne |
Umístění školy v obci: | centrum |
Dopravní dostupnost: | autobus |
Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): | 20 |
Škola je otevřena od: | 6:30 |
Měsíční poplatek/školné v Kč: | 300 |
Školní řád: |
Školní řád mateřské školy.doc (140,8 KB) |
Charakteristika školy | |
Provoz MŠ: | celodenní |
Prostory pro pohybové aktivity: | venkovní hřiště |
Specifické akce školy (pravidelné): | besídky/akademie, sportovní dny, výlety, návštěvy kulturních akcí, Škola nanečisto (adaptace na předškolních dětí na školní docházku), tématické/projektové dny |
Zapojení do evropských projektů: | ne |
Vzdělávání | |
Specifické formy pohybových aktivit: | plavání |
Informování rodičů | |
Způsob informování rodičů: | třídní schůzky, individuální schůzky |
Základní škola
Adresa: |
Ulice: č.p. 76 Obec: Ostrov Kraj: Pardubický PSČ: 561 22 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 465 323 626 |
IZO: | 102642290 |
Školní družina
Adresa: |
Ulice: č.p. 76 Obec: Ostrov Kraj: Pardubický PSČ: 561 22 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 465 323 626 |
IZO: | 118000578 |
Školní jídelna
Adresa: |
Ulice: č.p. 279 Obec: Ostrov Kraj: Pardubický PSČ: 561 22 |
---|---|
Kontakt na školu: |
Telefon: 465 323 928 |
IZO: | 102930911 |