Zde může být obrázek školy.
Mateřská škola Konětopy
Škola / charakteristika školy
| Název školy: | Mateřská škola Konětopy |
|---|---|
| Adresa školy: |
Ulice: Konětopy 42 Obec: Dřísy Kraj: Středočeský PSČ: 277 14 |
| Ředitel: | Kateřina Pokorná |
| Kontakt na školu |
Telefon: 315 558 920 Mobil: 737 700 222 Email: ms.konetopy@gmail.cz Web: www.mskonetopy.cz |
| IČ: | 71294309 |
| RED-IZO: | 691008876 |
| Zřizovatel: | |
| Typ zřizovatele: | Obec |
Mateřská škola
| Adresa: |
Ulice: Konětopy 42 Obec: Dřísy Kraj: Středočeský PSČ: 277 14 |
|---|---|
| Kontakt na školu: | |
| IZO: | 181075636 |
| Základní informace | |
| Rozmístění školy: | všechny učebny v jedné budově |
| Nejvyšší povolený počet dětí: | 21 |
| Aktuální počet dětí: | 19 |
| Kritéria příjímacího řízení: |
Kritéria přijetí do MŠ 2021.pdf (1753,4 KB) |
| Přijímání dětí mladších 3 let: | ano |
| Bezbariérový přístup: | ne |
| Umístění školy v obci: | centrum |
| Dopravní dostupnost: | integrovaná doprava |
| Linka MHD nebo integrované dopravy: | 669 |
| Nejbližší zastávka veřejné dopravy (v metrech): | 100 |
| Škola je otevřena od: | 7:00 |
| Měsíční poplatek/školné v Kč: | 750 |
| Školní vzdělávací program: |
ŠVP MŠ Konětopy 2021.docx (123 KB) |
| Školní řád: |
Školní řád 2022.docx (50,7 KB) školní řád 2020.docx (49,3 KB) |
| Charakteristika školy | |
| Provoz MŠ: | celodenní |
| Prostory pro pohybové aktivity: | mimo areál školy |
| Specifické akce školy (pravidelné): | besídky/akademie, výlety |
| Zapojení ve specifických programech: | Čteme celé Česko |
| Domácí spolupráce: | PČR, HZS |
| Zapojení do evropských projektů: | ano |
| Vzdělávání | |
| Specifické formy pohybových aktivit: | turistika |
| Specifické formy podpory dětem: | IVP, PLPP |
| Přítomnost specialistů: | asistent pedagoga, Sdílený logoped |
| Informování rodičů | |
| Způsob informování rodičů: | individuální schůzky, třídní schůzky |
Školní jídelna - výdejna
| Adresa: |
Ulice: Konětopy 42 Obec: Dřísy Kraj: Středočeský PSČ: 277 14 |
|---|---|
| Kontakt na školu: | |
| IZO: | 181075644 |